• Cukier
    6
    10
    Polacy, w tym dzieci, spożywają co najmniej dwa razy więcej cukru niż rekomenduje Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) – wynika z danych, które zaprezentowano w piątek na konferencji prasowej w Warszawie. Szkodzi to nie tylko zębom, ale całemu organizmowi.
  • Stoisko w owocami
    1
    1
    Owoce to podstawowy składnik naszej diety. Niestety, niektóre ze słodkich przekąsek zawierają sporą ilość kalorii, dlatego ich spożycie powinniśmy rozsądnie ograniczyć. Jakie owoce nie pomogą nam w odchudzaniu?
  • Owocowe śniadanie
    1
    Pestki z owoców często są przez nasz wyrzucane. Jednak stanowią one bogate w wartościowe substancje oraz minerały. Od wieków wykorzystuje się je w medycynie alternatywnej przez zawartą w nich witaminę B17, która uważana jest za skuteczny lek w walce z rakiem. Dlaczego warto jeść pestki?
  • Por
    1
    1
    Por to kopalnia witamin oraz wielu składników odżywczych. Warzywo pomaga w walce z bólami reumatycznymi oraz oczyszcza organizm z toksyn. Świetnie sprawdzi się również jako pomoc w walce z kacem. Dlaczego jeszcze warto dodawać go do potraw?
  • Pączek
    Będąc na diecie, często popełniamy małe grzeszki. Słabość do słonych oraz słodkich przekąsek może zniweczyć wiele tygodni starania się o wymarzoną sylwetkę. Oto najbardziej kaloryczne przekąski, których powinniśmy unikać.
  • sałata dieta
    1
    Sałata jest dostępna przez cały rok. Najzdrowsze warzywo można kupić od późnej wiosny do jesieni. Liście sałaty to bogactwo witaminy C, E, A, D, witamin z grupy B oraz kwasu foliowego. Jest jedną z najbardziej dietetycznych przekąsek - 100 g tego warzywa to zaledwie 15 kcal.
  • czosnek
    2
    Czosnek to skarbnica minerałów oraz witamin. Warzywo działa przeciwbakteryjnie, przeciwwirusowo, przeciwgrzybiczo, antymiażdżycowo, przeciwalergicznie oraz przeciwnowotworowo. Jego wszechstronne zastosowanie pozwoli zadbać m.in. o równowagę mikrobiologiczną jelit oraz spowolni procesy starzenia.
  • Filiżanka kawy z sercem
    1
    Kawa to nie tylko kuszący napój pod względem walorów smakowych. Ziarna pomogą zwalczyć cellulit oraz cienie pod oczami. Napój wspomaga odchudzanie, przyśpieszając przemiany metaboliczne. Dlaczego warto jeszcze wypijać filiżankę kawy dziennie?
  • Banany
    5
    O bananach często słyszymy, że są kaloryczną przekąską. Zapominamy jednak o ich cudownych właściwościach. Banan dzięki dużej zawartości cukru i błonnika doskonale nadaje się na śniadanie czy też przekąskę na trening, gdyż doda nam dużo energii. Pomaga na problemy z trawieniem i jest źródłem magnezu i potasu, a więc poprawia pamięć i koncentrację. Do czego przyda nam się skórka?
  • Koktail
    5
    9
    Koktajle owocowo-warzywne są doskonałym urozmaiceniem zbilansowanej diety. Ich picie uzupełnia poziom witamin, przeciwutleniaczy i fitoskładników w organizmie. Mają też działanie oczyszczające i odchudzające. Po ich wypiciu odczuwamy przypływ energii i poprawia nam się humor. Samo zdrowie!
  • Orzechy i suszone owoce
    1
    Suszone owoce to świetna alternatywa dla miłośników słodkości. Przysmaki często zawierają w sobie naturalne cukry, które korzystnie wpływają na nasze zdrowie.
  • ogórek ogórki
    3
    Ogórki pod różną postacią są dostępne przez cały rok, dzięki czemu możemy cieszyć się ich właściwościami. Warzywo jest źródłem potasu, który wspomaga pracę serca oraz reguluje ciśnienie krwi. To również wyjątkowo niskokaloryczny przysmak. 100g ogórka to zaledwie 12 kcal.