• Jęczmień
    1
    Wszyscy wiemy, że ekologiczna żywność jest lepsza od konwencjonalnej. Produkty z certyfikatem bio oraz eko są w 100 procentach naturalne i bogatsze w składniki odżywcze. Nie zawierają też GMO. Dlaczego jeszcze warto zainwestować w jedzenie pochodzące z rolnictwa ekologicznego?
  • Winogrona
    1
    4
    To doskonały sezon na winogrona. Korzystajmy z ich dobrodziejstw i wybierzmy je na swoją zdrową przekąskę.
  • Jaja
    7
    2
    Każde jajko wyprodukowane w Polsce musi być ostemplowane 11-znakowym kodem. Co oznaczają te cyfry i symbole? Warto się dowiedzieć...
  • Owoce późnego lata
    Różnorodność, czyli zapewnienie naszym organizmom różnych składników odżywczych, pochodzących z różnych produktów oraz równowaga, czyli dostarczanie sobie z pożywieniem takiej dawki energii, jaką jesteśmy w stanie danego dnia spożytkować – oto dwie podstawowe zasady zdrowego odżywiania, które pozwolą nam cieszyć się dobrym samopoczuciem.
  • Pieczarki
    3
    2
    Urszula Somow opowiedziała o zdrowotnych właściwościach grzybów. - Nie wiem skąd się wziął mit, że grzyby to tylko smak i zapach, bo są naprawdę bardzo zdrowe i mają dużo składników mineralnych - stwierdziła.
  • Faszerowane grzyby
    1
    Dietetyk Urszula Somow opowiedziała o tym jak najlepiej, czyli najzdrowiej, przygotowywać grzyby. - Każda obróbka termiczna troszkę wartości odżywcze zmniejsza. Warto je jednak suszyć lub dusić - powiedziała.
  • Smażenie szpinaku
    1
    Wypadanie włosów to dobrze znany problem. W walce z nim może nam pomóc witamina H, czyli biotyna. Należy ją suplementować w codziennej diecie. Witamina H stymuluje porost włosów oraz wzmacnia je od środka i zewnątrz. Biotyna skutecznie poradzi sobie również z łupieżem i problemem rozdwojonych końcówek. Jest także doskonałym antidotum na siwiejące włosy. Najwięcej witaminy H mają produkty bogate w białko i naturalne tłuszcze.
  • Roladki bakłażanowe
    1
    Małymi krokami zbliża się jesień, kiedy to powinniśmy przygotować swój organizm na chłodniejszy czas. Aby to zrobić, warto postawić na odżywianie sezonowe i korzystać z dobrodziejstw rodzimych warzyw i owoców. Sprawdźcie na jakie sezonowe przysmaki jest teraz najlepszy czas.
  • Zakupy w sklepie spożywczym
    Litera "E" na etykiecie produktu spożywczego i towarzyszący jej numer kojarzą się głównie z niezdrowymi konserwantami. Pod tym symbolem mogą się jednak kryć także nieszkodliwe związki, jak np. naturalne barwniki lub przeciwutleniacze.
  • Skorzonera
    4
    43
    Swoje prozdrowotne właściwości zawdzięcza głównie inulinie. Obniża ona poziom złego cholesterolu i cukru we krwi, poprawia też trawienie i oczyszcza organizm z toksyn. Ale to nie koniec zalet wężymordu.
  • Grzyby to nie tylko przyprawa
    3
    2
    Co powiesz na jajecznicę z kurkami, borowiki duszone w śmietanie, a może smażone kanie? Te dania nie tylko kuszą smakiem, ale i walorami odżywczymi. Zobacz, jak zdrowe są grzyby.
  • Jak zdrowo się odżywiać?
    5
    10
    Nieregularne posiłki szybko prowadzą do otyłości, nadciśnienia i kłopotów ze zdrowiem. Dlatego dobrze jest ustalić sobie stałe pory spożywania jedzenia. Co więcej, warto jeść konkretne produkty o konkretnej porze. Zobacz.