• Suszona żurawina
    Jedzenie między posiłkami sprzyja tyciu? Zdrowe przekąski to tylko surowe owoce i warzywa? Na stres pomoże tylko czekolada? W gąszczu dietetycznych porad naprawdę łatwo się zagubić. Podpowiadamy jakie przekąski warto włączyć do swojej diety, by cieszyć się przyjemnością jedzenia i jednocześnie dbać o zdrowie i dobre samopoczucie.
  • Kawa dla zakochanych
    Niezwykła siła afrodyzjaków od stuleci wykorzystywana jest przez zakochanych do pobudzenia zmysłów i rozniecenia uczuć. W zbliżający się Dzień św. Walentego warto wypróbować ich dobroczynne działanie podczas romantycznej kolacji, zwieńczonej pobudzającą i rozgrzewającą kawą.
  • Cukierki z lukrecją
    1
    1
    Brytyjski celebryta Jamie Oliver ponownie wzywa londyński rząd do wprowadzenia podatku od słodyczy. Znany z telewizji kucharz od dawna twierdzi, że niewłaściwe odżywianie się jest przyczyną poważnych kłopotów ze zdrowiem.
  • Jogurt
    4
    11
    Okres zimowy to czas próby dla każdego organizmu – szczególnie, jeśli temperatury spadają znacznie poniżej zera, a zawartość witamin w warzywach i owocach jest mniejsza niż podczas pozostałych pór roku. Odporność organizmu należy systematycznie wzmacniać, dlatego konieczne jest wzbogacanie diety o odpowiednie produkty.
  • Nasiona chia
    9
    Te niepozorne nasionka kryją w sobie potężną leczniczą moc i dawkę energii, która wzmocni i odżywi organizm. Są niezwykle pożywne i zapewniają nieocenione korzyści zdrowotne.
  • Herbata i naleśniki
    6
    Foodpairing, czyli sztuka łączenia smaków, wzbudza coraz większe zainteresowanie osób lubiących gotować. Nie wszyscy jednak wiedzą, że uzupełnić smak poszczególnych potraw i wzbogacić kulinarne doznania może także jeden z najpopularniejszych na świecie trunków, jakim jest herbata. Czy jednak powinniśmy ją pić podczas jedzenia, jeżeli specjaliści ds. żywienia coraz częściej biją na alarm, by absolutnie nie sięgać wtedy po żadne płyny?
  • Kawa
    2
    1
    Jeśli w trakcie ćwiczeń szybko tracisz motywację do podejmowania wysiłku albo po prostu opadasz z sił, sięgnij po kawę. Wypita przed treningiem zapobiega zbyt szybkiemu zmęczeniu fizycznemu.
  • Pączek
    1
    12
    Przed nami prawdziwy raj dla łasuchów – „tłusty czwartek” i „ostatki” - czyli słodkie podsumowanie karnawału. Nie można wyobrazić sobie tych wyjątkowych dni bez pączków, faworków czy róż karnawałowych.
  • Talerz ze śniadaniem
    Wspólnie z Anną Wyszkoni, Dorotą Chotecką i Andrzejem Krzywym, dotychczasowymi ambasadorami, będzie namawiać Polaków do zabierania z domu drugiego śniadania.
  • Jak spalić kalorie?
    4
    2
    Jesz czekoladę, chipsy lub pączka – chwila przyjemności, po której trzeba wziąć się za siebie i poćwiczyć. Kto jednak powiedział, że konieczny jest wysiłek fizyczny na siłowni? Przecież można uprawiać seks. Tylko, jak długo?
  • Espresso
    17
    39
    Świetna wiadomość dla miłośników kawy. Naukowcy z University of California w San Francisco dowiedli, że poranne latte nie zaburza pracy serca, lecz przynosi wiele korzyści prozdrowotnych.
  • Bułeczki drożdżowe
    1
    Drożdżówka może być smaczna i zdrowa. Dietetycy przekonują, że to tylko kwestia zamiany kilku składników.