• Otyły
    3
    Terapia genowa może okazać się skuteczną bronią w walce z otyłością. Tak twierdzą naukowcy z USA i Izraela, którzy odkryli jak włączać i wyłączać kluczowy gen.
  • Jagody
    1
    Nie wszystkie owoce leśne są bezpieczne dla naszego zdrowia - przypominają eksperci.
  • Owoce
    2
    Od września szkolne sklepiki zmienią się nie do poznania. Wszystko przez otyłość wśród uczniów – co piąte dziecko w Polsce w wieku szkolnym ma nadwagę. W ramach walki o zdrowie najmłodszych, Minister Zdrowia sporządził listę szczegółowych kryteriów, które musi spełniać żywność sprzedawana w szkołach. Jakie produkty znajdziemy na półkach?
  • Warto jeść borówki
    9
    Nie tylko są smaczne, ale i bardzo zdrowe. Warto wykorzystać sezon na borówki i objadać się nimi do woli.
  • Kobieta myje okno
    5
    Wyniki tych badań mogą niektóre panie wzburzyć, inne zaś pocieszyć. Okazuje się, że to, ile czasu spędzają one na wykonywaniu prac domowych, ma wpływ na wagę ich ciała.
  • Gruba i szczupła kobieta
    1
    Naukowcy przeprowadzili ciekawe badanie z udziałem prawie trzynastu i pół tysiąca par sióstr. Przyglądali się im przez ponad 18 lat, analizując nawyki żywieniowe i sprawdzając stan zdrowia. Zaobserwowali, że kolejność urodzenia wpływa na ryzyko rozwoju otyłości.
  • Chłopiec je watę cukrową
    3
    Blisko 100 łyżeczek cukru i 8 łyżeczek soli zjada przeciętne dziecko w spożywanych przez tydzień produktach. Oznacza to, że w ciągu miesiąca dostarcza do organizmu 400 łyżeczek cukru i 32 soli*, które znajdują się w batonikach, cukierkach, kolorowych żelkach, czipsach lub przyprawianych orzeszkach.
  • Papryczka chili
    6
    Mamy nowy cudowny lek na otyłość? To chilli, które dodane do posiłku sprawia, że nawet wysokotłuszczowe menu nie powodują przybierania na wadze.
  • Woda z ogórkami
    0
    Przed nami jeszcze kilkanaście dni lata. Pomimo że chłód daje nam się we znaki o poranku i wieczorem, to w ciągu dnia wciąż dokucza mocne słońce. Dlatego nie możemy zapominać o tym, by systematycznie nawadniać organizm. Czy wiemy jednak, jak często i w jakich ilościach powinniśmy pić wodę?
  • Kalafior, brokuły, kapusta, jarmuż, brukselka
    2
    Codzienne przygotowywanie jedzenia na bazie ulubionych składników może się po pewnym czasie znudzić. Aby do tego nie doszło, wystarczy, że zmienimy formę obróbki kawałka mięsa czy warzyw. Dzięki temu prostemu rozwiązaniu zyskają one inne, wyjątkowo smaczne i soczyste oblicze!
  • Woda gazowana
    6
    Zdecydowana większość mieszkańców dużych miast nie ma pojęcia jaki rodzaj wody pije - wynika z ostatnich badań sondażowych. Tymczasem eksperci wyjaśniają, że woda mineralna znacznie różni się od źródlanej czy kranowej.
  • Dziecko je posiłek
    1
    Tylko 17 proc. mam potwierdza, że ich dzieci spożywają warzywa na drugie śniadanie. Sytuacja wygląda nieco lepiej w przypadku owoców, 50% mam deklaruje, że ich dzieci jedzą owoce na drugie śniadanie. To dlatego, że surowe owoce czy warzywa nie zawsze są atrakcyjne dla dzieci. Podpowiadamy, jak odpowiednio przygotować smaczny, wygodny i odżywczy posiłek, zawierający owoce i warzywa, którego nasze dziecko nie przyniesie z powrotem do domu.