• Mrożone truskawki
    3
    Jakie są plusy, a jakie minusy mrożenia warzyw i owoców? Czy odmrożone produkty można jeszcze raz zamrozić?
  • Pieczywo z dżemem
    3
    3
    Coraz więcej osób rezygnuje z chleba, ponieważ powszechnie uważa się, że pieczywo tuczy. Czy rzeczywiście jest ono odpowiedzialne za nasze nadmierne kilogramy? Jakie wartości odżywcze ma chleb?
  • Jelita
    1
    Michael Mosley to znany brytyjski dziennikarz i producent. W Polsce ukazała się ostatnio jego książka "Jelita wiedzą lepiej", w której dziennikarz dowodzi, że istnieje komunikacja pomiędzy mózgiem a jelitami. Zdecydował się na radykalny eksperyment i połknął kamerę w pigułce. Umyślnie również zaraził się tasiemcem. Jakie były efekty tych doświadczeń?
  • Ptasie mleczko
    1
    1
    Maślanka z dodatkiem morwy, czekolada z pro- i prebiotykami czy ptasie mleczko z dodatkiem stewii – to niektóre przykłady żywności funkcjonalnej i prozdrowotnej, opracowanej przez naukowców z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
  • Witamina D
    5
    Ilość wytwarzanej witaminy D zmienia się wraz z porą roku, a jej niedobór może negatywnie wpłynąć na nasze zdrowie. Czy jesienią warto ją suplementować? Czy to prawda, że wspomaga ona odchudzanie?
  • Owocowy deser z kwiatami jadalnymi
    1
    Jakie odmiany znajdują się w jej posiadaniu? Jakie mają właściwości prozdrowotne?
  • Warzywa
    3
    Czym jest metabolizm i jak go przyspieszyć? Picie kawy to dobry pomysł?
  • Ogórki
    2
    8
    W insulinooporności dochodzi do zmniejszenia wrażliwości tkanek organizmu na insulinę mimo jej prawidłowego lub podwyższonego poziomu we krwi. Jednym z elementów leczenia insulinooporności jest stosowanie odpowiedniej diety. Co zatem mogą jeść, a czego nie powinny osoby z tym zaburzeniem?
  • Natka pietruszki
    1
    2
    Znana wszystkim witamina C słynie ze wspomagania odporności organizmu, dlatego nie możemy zapominać o niej w naszej codziennej, jesienno-zimowej diecie. Czy wiedzieliście, że wcale nie ma jej najwięcej w cytrynie i nie ma ona nic wspólnego z kwaśnym smakiem owoców? Sprawdźcie, które produkty mają jej najwięcej i… korzystajcie z jej dobrodziejstwa!
  • Ocet jabłkowy
    19
    15
    Wiele osób ma go w swojej kuchni, nie zdając sobie nawet sprawy z jego prozdrowotnych właściwości. Tymczasem ocet jabłkowy to prawdziwie naturalny lek i wbrew temu, co się powszechnie uważa, nie tylko pomaga utrzymać prawidłową wagę. Zobacz, dlaczego warto sięgać po ocet z jabłek jak najczęściej.
  • Poranna kawa
    3
    8
    Wciąż pokutuje przekonanie, że kawa jest niezdrową używką. Tymczasem z badań wynika, że kawa, spożywana z umiarkowaniem, może oznaczać wiele korzyści dla zdrowia – przyznaje dietetyk medyczny Sandra Ataniel.
  • Kobieta trzyma filiżankę
    1
    19
    Wciąż pokutuje przekonanie, że kawa jest niezdrową używką. Tymczasem z badań wynika, że kawa, spożywana z umiarkowaniem, może oznaczać wiele korzyści dla zdrowia – mówi dietetyk medyczny Sandra Ataniel.