• Koktajl bananowy
    4
    1
    Pożywny i pobudzający, a dodatkowo, zrobienie go nie zajmuje dużo czasu. Mowa o energetycznym koktajlu na dzień dobry. Napój świetnie zastępuje pierwsze śniadanie, kiedy się spieszysz. Przygotowanie go zajmuje o wiele mniej czasu niż zrobienie kanapek.
  • Orzechy
    1
    1
    Większość z nas orzechy traktuje jako słoną przekąskę, zajadaną przed telewizorem. Tłumaczymy ich brak w diecie… kalorycznością. Często zapominamy, że orzechy są tak kaloryczne, gdyż są tłuste. I jest to bogactwo nienasyconych kwasów tłuszczowych, które obniżają poziom złego cholesterolu. Zjadając około 30 gramów, czyli garść orzechów dziennie, na pewno nie przytyjemy, za to dostarczymy swojemu organizmowi wiele dobrego. Zobaczcie jakie właściwości mają orzechy.
  • Oliwa z oliwek
    3
    22
    Naukowcy z Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego odkryli nowe właściwości oleaceiny – występującej w oliwie z oliwek substancji, która może zapobiegać udarowi mózgu i zawałowi serca. Wyniki ich badań zostały opublikowane w międzynarodowym czasopiśmie „Phytomedicine”.
  • Borówki
    5
    17
    Zaczyna się sezon na pyszne borówki. Jakie mają właściwości? Owoce te to potężny zastrzyk zdrowia.
  • Kobieta trzyma paprykę
    5
    4
    To nic, że zaczęło się lato, a my nie zdążyliśmy po zimie zrzucić zbędnych kilogramów. Wakacje to doskonały moment, aby bezpiecznie i zdrowo się ich pozbyć. Należy jednak robić to z rozwagą, a po poradę najlepiej udać się do specjalisty.
  • Woda z cytryną
    5
    4
    Picie wody jest ważne i należy o tym pamiętać nie tylko w upalne dni. - Bez wody organizm sobie nie radzi i daje czasami sygnały, że tej wody jest za mało. Stąd na przykład częste bóle głowy. Często nieświadomi tego, że jest to kwestia odwodnienia organizmu, pędzimy po leki i medykamenty, bo lubimy pójść na łatwiznę, a tu wystarczy prawidłowe nawadnianie - powiedziała dietetyk Ewa Sypnik-Pogorzelska.
  • Zdrowy tłuszcz
    1
    1
    Tłuszcz jest najbardziej kalorycznym składnikiem naszej diety. Z tego powodu wiele osób uważa, że należy go unikać w jakiejkolwiek formie – zupełnie niesłusznie. Istnieją bowiem tłuszcze, które są dla nas niezwykle cenne.
  • Woda
    1
    4
    To temat ważny nie tylko w czasie upałów. Od tego, jak nawodniamy organizm zależy zdrowie przez cały rok. Odpowiednia ilość wody każdego dnia gwarantuje również dobre samopoczucie i urodę.
  • Czarne porzeczki
    1
    18
    - To jest nasz superowoc - powiedziała o czarnej porzeczce w kuchni coach zdrowego odżywiania Agnieszka Cegielska.
  • Kobieta je sałatkę
    1
    21
    Adrianna Lipiasz i Maciej Kołodziejczyk powiedzieli, jak wpłynęła na nich taka dieta. - Na fleksitarianizmie czuję się o wiele lepiej, ponieważ nie są to restrykcje żywieniowe - zaznaczyła Lipiasz.
  • Czerwona cebula
    2
    6
    Ostatnio mówi się o niej, że to nowy superfoods. Czerwona cebula obfituje nie tylko w witaminę C, ale i substancję o działaniu antynowotworowym.
  • Olej kokosowy
    7
    7
    Czyżby dobra prasa dla oleju kokosowego właśnie się skończyła? W ostatnich latach był wychwalany przez dietetyków i w wielu domach niemal całkowicie wyparł masło, smalec czy inne tłuszcze nasycone. Tymczasem okazuje się, że wcale nie jest tak zdrowy.
  • Pompeje

    Archeologiczna niespodzianka w Pompejach. Odkryto grób organizatora najlepszych imprez w mieście

  • Ustka

    10 najpiękniejszych plaż w Polsce. Zobacz, gdzie jechać nad morze

  • Przetwory z ogórków

    Ogórki kiszone i małosolne. Oto tajemnice niepowtarzalnego smaku!

Zobacz więcej