Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

200 kalorii mniej? Zobacz, jak "odchudzisz" dietę

3 sierpnia 2013, 19:13
Nie trzeba od razu przechodzić na głodówkę lub drastycznie ograniczyć ilość jedzenia, by zobaczyć zadowalające efekty zrzucania wagi. Bez większego wysiłku możesz spożywać codziennie o 200 kcal mniej. Zobacz, jak zmodyfikować menu
Nie trzeba od razu przechodzić na głodówkę lub drastycznie ograniczyć ilość jedzenia, by zobaczyć zadowalające efekty zrzucania wagi. Bez większego wysiłku możesz spożywać codziennie o 200 kcal mniej. Zobacz, jak zmodyfikować menu / ShutterStock
Codzienne ograniczenie ilości spożywanych kalorii to najlepszy, najbardziej skuteczny i najprostszy sposób na zrzucenie wagi. Zobacz, jak zmienić rutynowe menu, by było mniej kaloryczne.
Reklama
Reklama
Tematy:
ograniczyć kalorie dieta odchudzanie kaloryczność metoda odchudzania odchudzić kalorie schudnać
Reklama

Komentarze (3)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • Piotr, dietetyk
    2016-05-11 13:45
    100 kcal mniej dziennie niż zapotrzebowanie to w ciągu roku 5 kg mniej. 100 kcal więcej to 5 kg więcej niż początkowa waga w skali roku. 200 kcal powinno dać 10 kg bez ćwiczeń czy drakońskiej diety. Jemy np. 1600 zamiast 1800 kcal. Programy na smartfona MyFitness Pall lub Lifesum mogą pomóc liczyć kalorie.
    0
    zgłoś
  • Agata33
    2013-08-04 16:58
    200 kcal. dziennie mniej, to ile kg mniej na wadze po miesiącu ???
    Ktoś wie?
    0
    zgłoś
  • mm
    2013-08-03 23:24
    Pelna cukru bula na oleju jaka jest "muffin" ma z 750 kcal, szczegolnie jesli jest wielkosci filizanki.
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama