Reklama
Warszawa
Reklama

Będziesz zdrowy i szczupły! Z Nowym Rokiem NOWA DIETA

31 grudnia 2012, 17:04
Sprawdź, czy masz nadwagę, a może nawet otyłość, obliczając wskaźnik masy ciała (BMI). Masz? Czas na odchudzanie, bo nadmiar kilogramów grozi cukrzycą typu 2, schorzeniami serca i depresją / Shutterstock
Zamiast narzekać na fałdki tłuszczu i martwić się o kiepską kondycję organizmu, zacznij działać. Wprowadź proste zmiany w codziennym jadłospisie, a efekty takiej diety na pewno pozytywnie cię zaskoczą.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Powiązane

Reklama
Reklama

Komentarze(2)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • motek
    2013-01-01 16:52:00
    Bosko:-)
    0
  • pippa
    2013-01-01 20:55:44
    Owszem taki sposób odżywiania działa, sprawdziłam, nie jest się głodnym, ja zrobiłam małą modyfikację, pozwoliłam sobie raz w tygodniu zjeść coś słodkiego (uwielbiam słodycze), smak słodyczy jedzonej tylko raz w tygodniu (kawałek ciasta, 4 kostki czekolady) jest bardziej słodszy, intensywny, nie da się zjeść dużo słodkości, bo jest zbyt słodko :)) chudnie się jakieś 0,5 kg tygodniowo. A jak już bardzo chciałam schudnąć i szybko, to dieta 1000 kalorii (1 kg tygodniowo chudnie się), ale żywność musi być tak dobrana aby anemii się nie nabawić ;p
    0
Reklama

Zobacz więcej

Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej