Reklama
Reklama
Reklama

Pomidory gotowane, papryka na surowo. Jak wykorzystać moc warzyw?

Jak uzyskać najwięcej składników odżywczych z warzyw? Trzeba wiedzieć, jak je przygotować. Oto dietetyczny miniporadnik.
Reklama
Reklama
Tematy:
co jeść odżywianie gotowanie przygotowywanie warzyw dieta warzywa
Reklama

Komentarze (2)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • czytaj
    2015-05-14 18:54
    do niestety ,a czytala pani ze wysoki indeks glikemiczny arbuza/70/po spozyciu ma 3,5 indeksu.a wie pani dlaczego .bo produkt o malej kalorycznosci i duzym indeksoie glikemicznym niweluje warzywo jako duzy indeks glikemiczny i ODWROTNIE warzywo o malym ideksie glikemicznym i duzej ilosci kalorii jest zle
    0
    zgłoś
  • niestety
    2015-05-14 01:49
    Gotowana marchewka plasuje się na jednym z najwyższych miejsc indeksu glikemicznego!
    35
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama