Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Pomidory gotowane, papryka na surowo. Jak wykorzystać moc warzyw?

13 maja 2015, 23:04
Mówi się, że należy jeść warzywa na surowo, zwłaszcza jeśli zależy nam na zrzuceniu wagi. Ale nie wszystkie warzywa. Niektóre warto gotować, bo wówczas dostarczają organizmowi więcej składników odżywczych. Dietetyk Helen Bond w serwisie dailymail.co.uk zdradza, jak przygotowywać warzywa
Mówi się, że należy jeść warzywa na surowo, zwłaszcza jeśli zależy nam na zrzuceniu wagi. Ale nie wszystkie warzywa. Niektóre warto gotować, bo wówczas dostarczają organizmowi więcej składników odżywczych. Dietetyk Helen Bond w serwisie dailymail.co.uk zdradza, jak przygotowywać warzywa / Shutterstock
Jak uzyskać najwięcej składników odżywczych z warzyw? Trzeba wiedzieć, jak je przygotować. Oto dietetyczny miniporadnik.
Reklama
Reklama
Tematy:
warzywa dieta przygotowywanie warzyw gotowanie odżywianie co jeść

Powiązane

Reklama

Komentarze(2)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • niestety
    2015-05-14 01:49:17
    Gotowana marchewka plasuje się na jednym z najwyższych miejsc indeksu glikemicznego!
    35
  • czytaj
    2015-05-14 18:54:43
    do niestety ,a czytala pani ze wysoki indeks glikemiczny arbuza/70/po spozyciu ma 3,5 indeksu.a wie pani dlaczego .bo produkt o malej kalorycznosci i duzym indeksoie glikemicznym niweluje warzywo jako duzy indeks glikemiczny i ODWROTNIE warzywo o malym ideksie glikemicznym i duzej ilosci kalorii jest zle
    0
Reklama

Zobacz więcej

Reklama