Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Chcesz wreszcie schudnąć? Zastosuj regułę dłoni

15 stycznia 2014, 00:06
Według dietetyków jemy coraz więcej, bo nakładamy sobie większe porcje jedzenia na talerze oraz gotowe produkty, jakie kupujemy w sklepach, również są większe. Przykładowo obecnie standardowe muffinki ważą trzy razy więcej niż dawniej. A porcja makaronu, którą jemy na jeden posiłek, jest aż pięć razy większa! - wyliczyli eksperci z American Cancer Society. Dziennik „Daily Mail” przedstawia, jak powinniśmy komponować posiłki, powołując się na informacje ze strony Guard Your Health
Według dietetyków jemy coraz więcej, bo nakładamy sobie większe porcje jedzenia na talerze oraz gotowe produkty, jakie kupujemy w sklepach, również są większe. Przykładowo obecnie standardowe muffinki ważą trzy razy więcej niż dawniej. A porcja makaronu, którą jemy na jeden posiłek, jest aż pięć razy większa! - wyliczyli eksperci z American Cancer Society. Dziennik „Daily Mail” przedstawia, jak powinniśmy komponować posiłki, powołując się na informacje ze strony Guard Your Health / Shutterstock
Dietetycy alarmują, że w ciągu ostatnich 20 lat porcje naszych posiłków podwoiły się. Nic dziwnego, że wielu z nas boryka się z otyłością. Czas to zmienić. Zobacz, jak odmierzać jedzenie, by jeść tyle, ile trzeba i przy okazji chudnąć.
Reklama
Reklama
Tematy:
dieta ilość jedzenia odchudzić ile jeść odchudzanie
Reklama

Komentarze (9)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • glodomor
    2014-01-15 21:17
    WAGE najlepiej "zainstalowac" w glowie .Cwiczyc silna wole,a rece zajac czym innym. Stan psychiczny ,bardzo czesto nie pozwala pohamowac sie od jedzenia.
    0
    zgłoś
  • glodomor
    2014-01-15 21:12
    Mam reke ,jak BOCHEN ,no I jak zaczne nia mierzyc-to co z tego wyjdzie???Takie mierzenie -"TO PI RAZY OKO"!!! Raczej trzeba wage apteczna ustawic na stole.
    0
    zgłoś
  • heh
    2014-01-15 21:00
    A ja zastosowałbym regułę podwyższonego koryta + więcej ruchu oraz zdrową żywność.
    0
    zgłoś
  • tłustezdrowe
    2014-01-15 16:21
    trzeba ograniczyć spożycie węglowodanów cukru tłuszczy nienasyconych margaryny pieczywa kartofli kaszy słodkich owoców do małych ilości na rzecz masła śmietany serów żółtych jajek smalcu boczku gęsi tłustych ryb orzechów oliwek itd.dotychczasowe ,,zdrowe odżywianie"doprowadziło do epidemii otyłości i cukrzycy.zacznijmy odżywiać się niezdrowo(według naukowców) a będziemy dużo zdrowsi
    0
    zgłoś
  • dietetyk czkawka
    2014-01-15 16:20
    a porcja ziemniakow jaka ma byc? wielkosci 5ciu paznokci srodkowego palca
    0
    zgłoś
  • żart
    2014-01-15 14:27
    Wyrzucić wszystkie "sztućce" (widelce,łyżki.noże,itd...).
    Nauczyć się jeść i pić "pałeczkami" (patyczkami) jak "Chińczycy".
    Uczyć dzieci (grubasów) nowej metody.
    Dotyczy to również "alkoholików", "maczasz" patyczek i "oblizujesz" (na dłużej wystarczy)- będziesz "zdrowszy".
    Stress (niedogodność) można "pokonać" (dzięki silnej "woli").
    Czego się nie "najesz", tego nie "naliżesz" (stare powiedzonko).
    Mój pies lubi "lizać" talerze, przed "myciem" (oszczędzam na "wodzie").
    Ale "jaja".
    0
    zgłoś
  • wiecznie głodny
    2014-01-15 13:07
    Co, kiedy ma się łapska jak patelnie?
    0
    zgłoś
  • lokis
    2014-01-15 13:04
    "Porcja sera żółtego powinna być wielkości w dwóch złączonych palców". Precyzja tego niegramatycznego sformułowania obezwładnia, co może przyczynić się do spadku wagi.
    0
    zgłoś
  • aquabella
    2014-01-15 09:37
    stare jak świat i wy tu z tym wyjeżdżacie! już Tombak o tym mówił ponad 10 lat temu!!! i tak samo o piciu o czym nie macie pojęcia!!! poza tym nie wiecie o czym piszecie ten ser żółty jakiej grubości ma być???
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama