Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Bez papierosa i bez nadwagi. Jak nie przytyć, radzi dietetyk

8 czerwca 2013, 10:42
Jak tłumaczy Sylwia Leszczyńska, na pewno warto planować posiłki. Pomoże to zminimalizować niekontrolowane podjadanie. Dlaczego? Wprowadzenie regularnych posiłków w odstępach nie dłuższych niż 3-4 godziny pomaga utrzymać metabolizm na właściwym poziomie oraz zapewnia stabilny poziom glukozy we krwi co zapobiega niekontrolowanemu łaknieniu i napadom głodu
Jak tłumaczy Sylwia Leszczyńska, na pewno warto planować posiłki. Pomoże to zminimalizować niekontrolowane podjadanie. Dlaczego? Wprowadzenie regularnych posiłków w odstępach nie dłuższych niż 3-4 godziny pomaga utrzymać metabolizm na właściwym poziomie oraz zapewnia stabilny poziom glukozy we krwi co zapobiega niekontrolowanemu łaknieniu i napadom głodu / ShutterStock
Badania pokazują, że większość osób po rzuceniu palenia tyje i to w dość szybkim tempie. Można jednak temu zapobiec, stosując się do zaleceń dietetyków. Jak nie przytyć po pożegnaniu papierosów, radzi Sylwia Leszczyńska, dietetyk kliniczny, psychodietetyk, właściciel Instytut Zdrowego Żywienia i Dietetyki Klinicznej „Sanvita”, www.instytutsanvita.pl.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
nie przytyć po rzuceniu palenia utyć rzucić palenie dietetyk palić rzucanie palenia palenie dieta papierosy

Powiązane

Reklama

Komentarze(0)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    Reklama

    Zobacz więcej

    Reklama