Warszawa
Reklama

Jedzeniowe pułapki w sklepiku szkolnym. Produkty na cenzurowanym

13 lutego 2014, 07:23
Rodzice dzieci w wieku szkolnym nie mają łatwo. Do ich porannych obowiązków należy także przygotowanie pożywnego, zdrowego drugiego śniadania na wynos. Bo nie mają co liczyć na asortyment sklepiku szkolnego. Najlepiej by było, aby pociecha w ogóle tam nie zaglądała!
Rodzice dzieci w wieku szkolnym nie mają łatwo. Do ich porannych obowiązków należy także przygotowanie pożywnego, zdrowego drugiego śniadania na wynos. Bo nie mają co liczyć na asortyment sklepiku szkolnego. Najlepiej by było, aby pociecha w ogóle tam nie zaglądała! / Shutterstock
Chipsy, pączki z dżemem i lukrem, żelki, a do tego cola lub kolorowy napój przypominający sok... Takie produkty można kupić niemal w każdym sklepiku szkolnym. Gorzej, że obok nich często nie ma żadnej zdrowej alternatywy. Co grozi głodnym uczniom, którzy nie mają drugiego śniadania i kupują jedzenie w szkole?

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama