Mrożącą krew w żyłach historię 66-letniego Kolumbijczyka Gentil Ramírez Polanía opisuje lokalna gazeta „La Nacion”. Mężczyzna przyjął za dużą dawkę Viagry, bo chciał zaimponować swojej młodszej dziewczynie. Owszem, udało mu się osiągnąć silną erekcję, ale szybko stała się ona bolesna, zwłaszcza że utrzymywała się przez kilka dni.

Cierpiący mężczyzna pojawił się w szpitalu z objawami silnego bólu członka. Jądra i penis były sine, a sam penis pęknięty i wdała się już w niego gangrena. Aby ratować życie pacjenta przed zakażeniem całego organizmu, lekarze zadecydowali, że konieczna jest amputacja członka.

Lekarze przestrzegają mężczyzn przed stosowaniem na własną rękę leków na erekcję, bo może to powodować długotrwały wzwód oraz uszkodzenie penisa skutkujące problemami z osiągnięciem erekcji w przyszłości. Poza tym może grozić nieregularną pracą serca i nawet zawałem.

Zdrowie dziennik.pl na Facebooku: polub i bądź na bieżąco >>>