W tym kontekście „Green Life” z powodzeniem uczestniczyła w największych na świecie targach żywności i napojów „Fruit Logistica 2022”, które odbyły się w dniach 5-7 kwietnia 2022 r. w Berlinie w Niemczech, dając odwiedzającym możliwość odkrycia europejskiej jakości świeżych owoców oraz informowania o inicjatywach programu

Ponadto finansowana ze środków europejskich kampania „Green Life” została zaprezentowana na targach „Fruit Logistica 2022” w dniach 8-10 lutego 2023 r. w Messe w Berlinie, gdzie można było docenić europejskie świeże produkty.

Ludzie z sektora Horeca i dystrybutorzy mogli dowiedzieć się więcej o pysznych europejskich owocach, ich specyficznych właściwościach i zaletach oraz omówić dalsze możliwości współpracy.

Finansowana przez Europę kampania „Green Life” ma na celu zwiększenie konkurencyjności i konsumpcji europejskich świeżych owoców oraz zwiększenie ich widoczności, podkreślając szczególne cechy bezpieczeństwa żywności, identyfikowalności, autentyczności, etykietowania, wartości odżywczej i zdrowotnej oraz zrównoważonego rozwoju w krajach docelowych Niemiec, Polski, Czech i Chorwacji w celu zwiększenia udziału europejskiego świeżego owocu na tych rynkach.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź naszą stronę internetową: https://getafruit.eu/ lub znajdź nas na Facebooku: https://www.facebook.com/getafruiteu i Instagramie: https://www.instagram.com/getafruiteu .

Get a fruit / Materiały prasowe