Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Wbrew przesileniu wiosennemu... 10 sposobów na dobre samopoczucie

3 kwietnia 2017, 22:58
Właściwe skomponowana i zbilansowana dieta ma znaczący wpływ na zdrowie i dobre samopoczucie. Aby organizm prawidłowo funkcjonował należy dostarczać mu różnorodnych produktów. Zgodnie z rekomendacjami ekspertów z Instytutu Żywności i Żywienia (IŻŻ) całodniowe menu dla osób zdrowych, powinno uwzględniać 4-5 posiłków w odstępach około 3-4 godzin. Należy pamiętać o śniadaniu, które powinnyśmy zjadać 1-2 godziny po wstaniu z łóżka, a ostatni posiłek należy spożywać na około 3 godz. przed snem. Dbanie o właściwą częstotliwość spożywania posiłków to ważny element prawidłowego żywienia. Regularne posiłki ułatwiają utrzymanie właściwego poziomu cukru we krwi.
Właściwe skomponowana i zbilansowana dieta ma znaczący wpływ na zdrowie i dobre samopoczucie. Aby organizm prawidłowo funkcjonował należy dostarczać mu różnorodnych produktów. Zgodnie z rekomendacjami ekspertów z Instytutu Żywności i Żywienia (IŻŻ) całodniowe menu dla osób zdrowych, powinno uwzględniać 4-5 posiłków w odstępach około 3-4 godzin. Należy pamiętać o śniadaniu, które powinnyśmy zjadać 1-2 godziny po wstaniu z łóżka, a ostatni posiłek należy spożywać na około 3 godz. przed snem. Dbanie o właściwą częstotliwość spożywania posiłków to ważny element prawidłowego żywienia. Regularne posiłki ułatwiają utrzymanie właściwego poziomu cukru we krwi. / ShutterStock
Czas obudzić się z zimowego snu i z energią przywitać wiosnę. Brak słońca, niedobór witamin w diecie oraz ograniczona aktywność fizyczna powodują, że brakuje nam energii i motywacji po zimie. Oto 10 sprytnych sposobów, dzięki którym łatwo poprawisz samopoczucie, dodasz sobie energii i wpłyniesz pozytywnie na zdrowie!
Reklama
Reklama
Tematy:
energia owoce nastrój warzywa dieta posiłki przesilenie wiosenne samopoczucie odżywianie

Powiązane

Reklama

Komentarze(3)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • Iwona
    2017-04-04 08:31:50
    Jesteś tym co jesz i tak się czujesz. Dobra dieta to naturalny rozsądny sposób żywienia. Przeczytajcie sobie książkę Odchudzanie z elementami fizjologii i biochemii, tam sporo informacji, które diety są niezdrowe i dlaczego, jakie spustoszenie sieją w organizmie, ale przede wszystkim dowiesz się jak jeść i ćwiczyć, by zrzucać kilogramy i być zdrowym. Warto coś zrobić dla siebie, ja mam już dychę mniej :)
    0
  • Ela Rob.
    2017-04-05 10:03:31
    witamina d to kazdemu jest potrzebna i jak ktos nie zazywa podstaw to niech się potem nie dziwi ze non stop przemeczony!!! Bo ja stosujee od dlugiego czasu odkad pamietam. Na poczatek brałam cos innego,a teraz vitrum biore które reklamuja.. D3 forte bodajze
    0
  • meduza34
    2017-04-18 13:30:36
    ja przesilenie wiosenne tez mocno odczulam, a szczególnie zmiane czasu. Lekarz mi przepisal,a raczej polecił, bo to suplement diety - vitrum d3, jak to powiedzial "na witalnosc"., zebym troche odzyła. No i stosuje od trzech tygodni i na razie widze poprawe
    0
Reklama

Zobacz więcej

Reklama