Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Najpopularniejsze diety 2012 roku

27 grudnia 2012, 22:18
Wysokokaloryczna dieta pływaka Michaela Phelpsa, dieta-cud Beyonce i malinowy keton propagowany przez dr Mehmeta Oza - to najczęściej wyszukiwane diety 2012 roku. Jakie dietetyczne nowinki były najpopularniejsze w 2012 roku ujawnia ranking Google Zeitgeist
Wysokokaloryczna dieta pływaka Michaela Phelpsa, dieta-cud Beyonce i malinowy keton propagowany przez dr Mehmeta Oza - to najczęściej wyszukiwane diety 2012 roku. Jakie dietetyczne nowinki były najpopularniejsze w 2012 roku ujawnia ranking Google Zeitgeist / Shutterstock
Dietetycy biją na alarm, że liczba osób otyłych rośnie w zastraszającym tempie. Jednocześnie przyznają, że coraz bardziej interesujemy się nowymi metodami odchudzania. Zobacz, jakie diety budziły największe zainteresowanie w 2012 roku.
Reklama
Reklama
Tematy:
dieta dieta sokowa dieta stanley'a burroughs'a skuteczna dieta dieta michaela phelpsa jak jeść odchudzanie

Powiązane

Reklama

Komentarze(4)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • mak
    2012-12-28 13:57:45
    Jak można pisać takie artykuły?
    0
  • DinX
    2012-12-28 00:22:21
    Dieta wyczynowego sportowca to rzeczywiście doskonały wybór dla otyłych, nie ruchawych mułów. Zapotrzebowanie kaloryczne wyczynowego pływaka, albo kolarza sięga 8 tysięcy kcal na dzień. Podczas gdy zwykły kapelusz aby chudnąć musi mieć ujemny bilans względem swoich 2-3 tysięcy.
    0
  • DinX
    2012-12-28 00:27:59
    Doskonała jest również dieta sokowa - która ma wywołać "stan ketozy". Ketoza to nie stan - a poważne zaburzenie metaboliczne, które może doprowadzić do śpiączki. Kwasica ketonowa - to stan skrajny u osób zagłodzonych.
    0
  • m.gawka
    2013-01-21 14:17:23
    Obrazek przy diecie Mirandy Kerr jest przepiękny i wegetariański!
    Dieta, to inaczej sposób odżywiania. Aby zachować równowagę biologiczną, trzeba odnosić się do trybu życia i upodobań kulinarnych. Jest oczywiste, że dieta sportowca wyczynowego składa się z 8-12 tysięcy kcal w posiłkach! Człowieka ciężko pracującego fizycznie 4-6 tys. kcal. Człowieka pracującego nie-fizycznie około 1,5-2 tys. kcal. Odchudzającego się grubasa, np 140 kg żywego sadła, 1,2 tys. kcal ze stopniowym spadkiem do 800 kcal. Po okresie niezbędnego "uspokojenia", stabilizacja na 1000-1200 kcal.
    Obok "świętych" kilokalorii bardzo ważny jest skład poszczególnych posiłków. To robota dla dietetyka, lub bardzo dociekliwych.
    Równoległą terapią musi być skalkulowany wysiłek fizyczny. Początkowo umiarkowany, później intensywniejący, w miarę potrzeb osoby kreującej swoją fizyczną sylwetkę. Trzeba pamiętać, że wysiłek półwyczynowy można sobie zafundować na samym końcu w wieku poniżej 35 lat. O wysiłku wyczynowym czterdziestolatek niech przeczyta i pójdzie na basen popływać żabką.
    0
Reklama

Zobacz więcej

Reklama