Warszawa
Reklama

Dr Google na temat antykoncepcji - obalamy mity

5 września 2014, 22:43
88 proc. Polaków zasięga porad zdrowotnych u dr. Google, zamiast pójść z problemem do prawdziwego lekarza. Pytania z pozoru proste doczekują się niedorzecznych odpowiedzi. Oto kilka prawd skonsultowanych z dr Grzegorzem Mrugaczem, ekspertem medycznym kampanii „Płodna Polka”, na temat najczęściej wybieranych przez Polaków środków antykoncepcyjnych
88 proc. Polaków zasięga porad zdrowotnych u dr. Google, zamiast pójść z problemem do prawdziwego lekarza. Pytania z pozoru proste doczekują się niedorzecznych odpowiedzi. Oto kilka prawd skonsultowanych z dr Grzegorzem Mrugaczem, ekspertem medycznym kampanii „Płodna Polka”, na temat najczęściej wybieranych przez Polaków środków antykoncepcyjnych / Shutterstock
Na licznych forach internetowych, poświęconych tematom seksu, roi się od sprzecznych informacji o antykoncepcji. Większość z nich wydaje się być wręcz absurdalna. Niestety Polacy wstydzą się zgłosić do specjalisty z nurtującymi, intymnymi pytaniami, a ich wiedza na temat seksu oparta jest często na anonimowych wpisach z Internetu.

Powiązane

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama