Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Pokonaj wiosenne przemęczenie. Plan działania

15 kwietnia 2013, 21:27
Senność, apatia, zmęczenie, rozdrażnienie, bóle głowy czy stawów towarzyszą nam zwłaszcza na przełomie zimy i wiosny. Odczucia te są skutkiem procesów przestawiania się organizmu z jesienno-zimowego biegu na rytm wiosenno-letni. Zmienia się wówczas sposób funkcjonowania układu krążenia, tętno, częstość oddychania oraz poziom hormonów, które wpływają na nastrój
Senność, apatia, zmęczenie, rozdrażnienie, bóle głowy czy stawów towarzyszą nam zwłaszcza na przełomie zimy i wiosny. Odczucia te są skutkiem procesów przestawiania się organizmu z jesienno-zimowego biegu na rytm wiosenno-letni. Zmienia się wówczas sposób funkcjonowania układu krążenia, tętno, częstość oddychania oraz poziom hormonów, które wpływają na nastrój / Shutterstock
Wczesną wiosną często dokucza nam apatia, senność, rozdrażnienie i ból głowy. Przyda się też cierpliwość, bo na dostosowanie się do nowych warunków nasz organizm potrzebuje nawet około trzech tygodni. Dowiedz się, jak łatwiej przetrwać ten czas.
Reklama
Reklama
Tematy:
depresja poprawić samopoczucie poprawić nastrój przesilenie wiosenne apatia
Reklama

Komentarze (1)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • Eeee
    2013-04-20 15:15
    Ładne panie szkoda że nie Polki w polskim artykule.
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama