Reklama
Reklama
Reklama

Rano nie możesz się wybudzić? Wiemy, gdzie popełniasz błąd

Poranki są dla ciebie koszmarem, bo nie jesteś w stanie zwlec się z łóżka? Czas temu zaradzić. Zobacz, co warto robić, by pobudka była łatwiejsza.
Reklama
Reklama
Tematy:
spać drzemka rytm dnia nawyki zegar biologiczny budzić się rutyna pobudka sen
Reklama

Komentarze (4)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • Anonim
    2019-12-12 23:15
    Durnowate te wasze porady, a problem może być istotny!! Jeżeli chodzi o choroby, które mogą powodować nadmierną senność to należy tu wykluczyć niedoczynność tarczycy (zbadać poziom TSH, ft3 i ft4) oraz nieprawidłowe glikemie (zbadać poziom glukozy na czczo). Oczywiście warto przy tym wykonać inne podstawowe badania jak morfologia, elektrolity (sód, potas, chlorki, wapń, magnez), transaminazy, mocznik, kreatynina, badanie ogólne moczu. Jeżeli wszystkie te parametry będą w normie to znaczy, że pod względem fizycznym jest Pan zdrowy i wtedy należy jednak zakładać, że problem ma podłoże psychiczne i warto skonsultować się z psychiatrą. W większych miastach znajdują się nawet poradnie zaburzeń snu i mógłby Pan tam spróbować dostać się na konsultację.
    0
    zgłoś
  • Ksiac Arek
    2015-11-25 23:38
    ja najlepiej spie jaksobiezwale koniawieczorem i rano jak mi stoi.
    4
    zgłoś
  • morin
    2014-05-10 11:25
    Idiotyczne rady. Każdy zna swój organizm najlepiej i wie co dla niego dobre. Większość z tych rad jest głupia i bez sensu. U osób korzystających z amfetaminy a takich jest bardzo dużo problemy ze wstawaniem są zawsze i nic tu nie pomoże oprócz następnej działki.
    0
    zgłoś
  • ewka
    2014-05-09 23:31
    ja miałam problemy z zasypianiem, o wstaniu wtedy ciężko mówić. zdecydowałam się na wzięcie suplementu destresan noc oleofarmu. to był strzał w dziesiątkę.. udaje się spać normalnie i do pracy chodzę wypoczęta.
    9
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama