Nie rezygnuj z ogórków w swojej diecie

| Aktualizacja:

Ogórki pod różną postacią są dostępne przez cały rok, dzięki czemu możemy cieszyć się ich właściwościami. Warzywo jest źródłem potasu, który wspomaga pracę serca oraz reguluje ciśnienie krwi. To również wyjątkowo niskokaloryczny przysmak. 100g ogórka to zaledwie 12 kcal.

wróć do artykułu
  • ~komara
    (2016-07-25 21:40)
    Ja właśnie zaczynam swoje odchudzanie i będzie to na pewno dieta,suplementacja therm line hydrofast i siłownia. Będę sobie ćwiczyć, dlatego mam dietę dopasowaną do ćwiczeń. Spodziewam się efektów i lepszego samopoczucia.
  • ~Ala
    (2016-07-25 08:40)
    Ważne aby surowych nie łączyć z pomidorem i papryką. Mają sole mineralne i błonnik. Błonnik też jest potrzebny tylko jak wszystko w odpowiedniej ilości. Mnie błonnik pomógł na problemy jelitowe i wagę staciłam. Polecam lekturę książki odchudzanie z elementami fizjologii i biochemii. Mozna jeść zdrowo niedrogo i wyglądać jak trzeba.
  • ~wanda
    (2016-07-21 11:09)
    środki na odchudzanie to zawsze był dla mnie temat do którego podchodziłam z niedowierzaniem, bardzo sceptycznie. W momencie jak z koleżanką rozmawiałam na temat jej diety oraz jej sposobów na zrzucenie wagi wspomniała mi o tabletkach Slimcea. Dopytałam ją dokładnie na jakiej zasadzie działają i czy faktycznie to one dają jej takie efekty. Potwierdziła więc zamówiłam i sama sprawdziłam. Faktycznie tabletki Slimcea powodują spory spadek wagi. Schudłam ponad 10kg w niespełna 3 miesieczną kurację.