• ~Dr. Szifako
    (2012-02-20 00:41)
    tszepa walić gorzałę asz padniesz. potem śpisz. i fstajesz jak cie plery zacznom boleć. i dalej walisz gorzałe. i potem śpisz...
  • ~Katarzyna
    (2012-01-09 16:39)
    MUSZE WYPROBOWAC,BO MAM KLOPOTY Z ZASYPIANIEM.JEDNAK OSOBY,KTORE CHORUJA NA CUKRZYCE, NIE MOGA NIC WIECEJ JESC NA KOLACJE,GDYZ PRODUKTY PODANE PRZEZ WASZ DOSYC WYSOKO PODNOSZA POZIOM CUKIRU WE KRWI. ALE SPOBUJE,A NOZ TE NA MNIE ZADZIALAJA,Z CZEGO BYLABYM BARDZO ZADOWOLONA
    JESLI KTOS POSIADA JESZCZE INNE SPOSOBY NA ZASYPIANIE, BYLABYM BARDZO WDZIECZNA GDYBY SIE Z NAMI PODZIELIL.
  • ~Maciek
    (2012-01-13 10:02)
    Hmm na sen? Naturalnie - herbata z dziurawca, parzona z 15 min., relaxuje, rozluźnia mięśnie i łatwiej jest zasnąć (potwierdzone naukowo) jak przewlekły problem z zasypianiem to melatonina, zacząć o 3mg, jak nie pomoże to 6mg i brać regularnie o stałej porze na 1h przed snem, bez recepty i nie jest to lek nasenny, a hormon snu, który reguluje pracę snu. Wieczorem dobrze z 45min spaceru jak da radę, pozmywać naczynia czy coś w ten deseń, wziąć gorącą kąpiel i pozwolić sobie zrelaxować, W dzień jak musimy spać nie więcej niż 30min, i przypominam, żeby spać 6-7,5h nie więcej - najnowsze badania donoszą, że za długi, lub krótki sen zwiększa śmiertelność. Przed spaniem przewietrzyć oczywiście pokój oraz odradzam picie kawy i herbaty przed snem, przy czym kawy i np. napoi energetyzujących późnym popołudniem również.
  • ~autor
    (2012-06-19 04:19)
    na ilustracji są zamiast wiśni czereśnie nie rubta z nas idiotów!!!
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.