Dieta nie działa? Połóż się wreszcie spać! Schudniesz

| Aktualizacja:

Jeśli twoja dieta zawodzi i nie jesteś w stanie zapanować nad wagą ciała, przyjrzyj się swojemu rytmowi dnia. Może okazać się, że słabym punktem jest pora dnia, w której kładziesz się spać. Komu bardziej grozi nadwaga? Sowom czy skowronkom?

wróć do artykułu
  • ~anna
    (2017-03-17 10:38)
    Różne źródła polecały mi tabletki slimcea... same pozytywy.. zaryzykowałam ale nie obiecywałam sobie wiele. Muszę jednak przyznać, że byłam niedowiarkiem który powinien uwierzyć w pozytywne działanie. Odczuwałam po 2-3 dniach już pierwsze zmiany w przemianie materii. Głód zanikał wieczorami więc zaczełam ładnie chudnąć. Wynik zostawie dla siebie ale na prawdę to działa ;)
  • ~Agata
    (2017-03-15 09:44)
    Błonnik też jest potrzebny jak wszystko w odpowiedniej ilości. Mnie błonnik pomógł na problemy jelitowe i wagę staciłam. Polecam lekturę książki odchudzanie z elementami fizjologii i biochemii. Mozna jeść zdrowo niedrogo i wyglądać jak trzeba

Może zainteresować Cię też: