• Ogórki
    W insulinooporności dochodzi do zmniejszenia wrażliwości tkanek organizmu na insulinę mimo jej prawidłowego lub podwyższonego poziomu we krwi. Jednym z elementów leczenia insulinooporności jest stosowanie odpowiedniej diety. Co zatem mogą jeść, a czego nie powinny osoby z tym zaburzeniem?
  • Natka pietruszki
    1
    2
    Znana wszystkim witamina C słynie ze wspomagania odporności organizmu, dlatego nie możemy zapominać o niej w naszej codziennej, jesienno-zimowej diecie. Czy wiedzieliście, że wcale nie ma jej najwięcej w cytrynie i nie ma ona nic wspólnego z kwaśnym smakiem owoców? Sprawdźcie, które produkty mają jej najwięcej i… korzystajcie z jej dobrodziejstwa!
  • Ocet jabłkowy
    16
    10
    Wiele osób ma go w swojej kuchni, nie zdając sobie nawet sprawy z jego prozdrowotnych właściwości. Tymczasem ocet jabłkowy to prawdziwie naturalny lek i wbrew temu, co się powszechnie uważa, nie tylko pomaga utrzymać prawidłową wagę. Zobacz, dlaczego warto sięgać po ocet z jabłek jak najczęściej.
  • Poranna kawa
    3
    8
    Wciąż pokutuje przekonanie, że kawa jest niezdrową używką. Tymczasem z badań wynika, że kawa, spożywana z umiarkowaniem, może oznaczać wiele korzyści dla zdrowia – przyznaje dietetyk medyczny Sandra Ataniel.
  • Kobieta trzyma filiżankę
    1
    19
    Wciąż pokutuje przekonanie, że kawa jest niezdrową używką. Tymczasem z badań wynika, że kawa, spożywana z umiarkowaniem, może oznaczać wiele korzyści dla zdrowia – mówi dietetyk medyczny Sandra Ataniel.
  • Cenna witamina C
    1
    Kiedy za oknem siąpi i wieje, warto sięgnąć po produkty, które zapewnią nam odpowiednią dawkę witaminy C. To najprostszy sposób na wzmocnienie organizmu w walce z jesienną niepogodą.
  • Grzyby marynowane
    2
    Wczesna jesień to czas leśnych wędrówek, spacerów i bardzo popularnego w Polsce grzybobrania. Nic dziwnego – grzyby podnoszą i uszlachetniają walory smakowe zup, sosów i świątecznych dań. To prawdziwa uczta dla podniebienia, ale w pełni bezpieczna tylko dla tych, którzy się na grzybach znają. Spożycie trujących okazów w najlepszym wypadku może się skończyć poważnymi problemami żołądkowymi, a w najgorszym – nawet śmiercią.
  • Pizza
    7
    16
    Czy kawałek pizzy ma więcej wartości odżywczych od płatków śniadaniowych?
  • Kobieta pijąca wodę
    2
    3
    Wystarczy, że nawodnienie naszego organizmu zmniejszy się o 1-2 proc., by doszło do obniżenia wydolności fizycznej – mówili eksperci podczas konferencji prasowej w Warszawie.
  • Aronia
    2
    Aronia to prawdziwy skarb. Jest niedroga, łatwo dostępna, a ma cały wachlarz właściwości prozdrowotnych: obniża ciśnienie, poziom cholesterolu i poziom cukru we krwi. Z owoców aronii można przygotować soki, dżemy czy powidła. O tych cudownych owocach opowiedziały w "Dzień Dobry TVN" prof. Iwona Wawer i Agnieszka Cegielska.
  • Zdrowy ryż brązowy
    5
    To prawda, gotuje się go dłużej niż ryż biały. Ale warto poczekać, bo jest bardziej pożywny i dużo zdrowszy.
  • Dieta - kanapka
    10
    19
    Długotrwała dieta z niską i bardzo niską zawartością węglowodanów (poniżej 215 g na dobę) stosowana przez długi czas (powyżej 6 lat) jest niekorzystna dla zdrowia i skraca życia – wykazały badania prof. Macieja Banacha i jego zespołu.
  • Miś Uszatek

    Miś Uszatek zajęty przez komornika. Wielke kłopoty legendarnego studia Se-Ma-For

  • Kinga Rusin

    Kinga Rusin: Polska mogłaby mieć najlepsze parki safari w Europie, gdyby nie rządzili u nas myśliwi

  • Księżna Meghan i książę Harry

    W talii już coś się dzieje! Ciężarna księżna Meghan i książę Harry zaczęli podróż po Australii. FOTO

Zobacz więcej