• Jedz dla zdrowia
    2
    Nie tylko fit dieta to dobry powód, aby sięgnąć po nowalijki. Wiele z pojawiających się i latem warzyw oraz owoców ma prozdrowotne działanie także dla zdrowia zębów i dziąseł. Duża w tym zasługa m.in. znajdujących się w nich mikro- i makroelementów, a także właściwości myjących, jakie mają warzywa i owoce w surowej postaci. Co warto jeść w DUŻYCH ilościach?
  • 1. Jesz za rzadko
    1
    6
    Zamiast się załamywać, zobacz, czy nie masz na sumieniu błędów, które często popełniamy w czasie odchudzania.
  • Otyłe dziecko
    Na otyłość lub nadwagę cierpi ponad 60 proc. mężczyzn i blisko połowa kobiet w Polsce. Coraz częściej te schorzenia dotyczą dzieci.
  • Otyła kobieta
    2
    Na świecie żyje 600 milionów ludzi cierpiących na otyłość. To dane podsumowujące 20 lat badań nad otyłością, prowadzonych w 195 krajach. Dane są alarmujące. Przytacza je "The New England Journal of Medicine".
  • Smoothie
    1
    1
    Amatorów promieni słonecznych latem nie brakuje. Jak zatem przygotować skórę do bezpiecznego opalania? Co należy jeść i pić, żeby nasza skóra w wyniku opalania mniej się starzała?
  • Kwiat lipy
    4
    Za co jeszcze należy cenić lipę? Czy herbatkę lipową można podawać dzieciom? Na co można stosować napar z kwiatów lipy?
  • Posiłki w pudełkach
    4
    Dieta pudełkowa to hit ostatnich czasów, nie tylko wśród celebrytów. Co faktycznie znajduje się w pudełkach dostarczanych codziennie rano?
  • Kobieta gryzie liście buraka
    8
    Co ma wegetarianizm do zębów? Więcej, niż myślimy. Naukowcy twierdzą, że aminokwas występujący m.in. naturalnie w mięsie może zmniejszać odkładanie się płytki nazębnej i w ten sposób przeciwdziałać chorobom dziąseł.
  • Pizza
    3
    1
    Choć brzmi to dość nieprawdopodobnie, ale jedzenie typu „fast food” nie musi być ani kaloryczne, ani niezdrowe... Wręcz przeciwnie - może stanowić element prawidłowo zbilansowanej diety! Jednak umieszczając tortille czy hamburgery w codziennym menu trzeba pamiętać o kilku prostych zasadach.
  • Bób z pomidorami, boczkiem
    2
    1
    Wiosna i lato to pory roku, kiedy możemy w pełni cieszyć się z dobrodziejstw natury. To właśnie w tym czasie na naszych stołach goszczą uwielbiane przez wszystkich warzywa: bób, szparagi czy młode ziemniaczki. Ale to nie wszystko! Zobaczcie co jeszcze może znaleźć się w waszym jadłospisie w te ciepłe miesiące i postawcie na odżywianie sezonowe!
  • Czereśnie
    1
    1
    Wiosna i lato to pory roku, kiedy możemy w pełni cieszyć się z dobrodziejstw natury. To właśnie w tym czasie na naszych stołach goszczą uwielbiane przez wszystkich owoce: truskawki, czereśnie i maliny. Ale to nie wszystko! Zobaczcie co jeszcze może znaleźć się w waszym jadłospisie w te ciepłe miesiące i postawcie na odżywianie sezonowe!
  • Napój z truskawkami
    3
    4
    Mamy szczyt sezonu na truskawki. Warto z tego skorzystać i objadać się nimi do woli. Smakują jako dodatek do naleśników, makaronu, a nawet sałatek warzywnych i dań z dodatkiem grillowanego mięsa. Można również przygotować z nich nalewkę.