• Jogurt z borówkami
    2
    2
    Dostępne na rynku preparaty przeznaczone dla osób chcących zmniejszyć masę ciała w większości przypadków nie działają - mówi dr Tomasz Podgórski z Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu.
  • Dzieci jedzą truskawki
    1
    12
    O tym, jak kształtować zdrowe nawyki żywieniowe dziecka, rozmawiamy z Martą Bąkowską, dziecięcym psychologiem klinicznym w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.
  • Mniszek lekarski
    5
    42
    Jak działa napar z tej rośliny? Jak w kuchni mniszka wykorzystuje Marzena Broel-Plater, natural wellness coach? Za co go ceni?
  • Czego nie przechowywać w lodówce
    17
    2
    Odruchowo wszystko pakujesz do lodówki? Niepotrzebnie. Niektóre produkty pod wpływem zimna tracą smak i właściwości odżywcze. Inne zaś mogą się nawet zepsuć. Zobacz, czy nie popełniasz błędów.
  • Mąka
    1
    6
    Najnowsze badania przedstawione przez Columbia University Medical Center i Harvard Medical School wykazały, że brak glutenu w momencie, kiedy nam nie szkodzi, może zaszkodzić.
  • Szparagi
    2
    5
    Sezon na szparagi trwa od połowy kwietnia do lipca. Jadalne odmiany warzywa to szparagi białe i zielone. Są one nieocenionym źródłem witamin i minerałów.
  • Cynamon
    4
    20
    Można jeść i chudnąć? Oczywiście! Pod warunkiem że sięgniesz po produkty, które pomagają uporać się ze skutkami diety o wysokiej zawartości tłuszczu. Jednym z nich jest cynamon.
  • Odchudzanie
    2
    1
    - Całe moje życie się zmieniło - powiedziała Monika Honory, uczestniczka programu "Odważeni", która wygrała walkę z nadwagą. - Po emisji programu bardzo wielu ludzi się odezwało - zdradziła.
  • Ananas
    5
    4
    Co jeść, czego się wystrzegać? Internet pełen jest najdziwniejszych porad, z których znaczna część zawiera po prostu nieprawdę. Włoscy rolnicy powiedzieli: "basta!" i postanowili rozprawić się z najbardziej popularnymi mitami na temat produktów żywnościowych, które rozpalają dyskusje w sieci.
  • Słodzik
    1
    3
    Aspartam jako dodatek do żywności jest substancją bezpieczną - zapewnia ministerstwo zdrowia w odpowiedzi na petycję w sprawie tego środka słodzącego. Dodaje, że stosowanie aspartamu np. w napojach niskokalorycznych i gumach do żucia jest zgodne z prawem UE.
  • Awokado
    1
    15
    Awokado posiada wiele właściwości zdrowotnych. Znajdujący się w tym owocu kwas oleinowy obniża poziom cholesterolu, natomiast potas, witaminy C,E,A,K oraz z grupy B mają dobroczynny wpływ np. na układ nerwowy. W swojej diecie awokado powinny uwzględnić osoby, które mają problemy ze wzrokiem. Jest ono bowiem bogactwem luteiny i zeaksantyny. Z ich ilością nie należy jednak przesadzać, bo są kaloryczne. W średniej wielkości owocu znajduje się 230 kcal oraz aż 40 g tłuszczu.
  • Chleb bananowy
    1
    9
    Pieczywo w wersji light - lekkie i zdrowe - coraz częściej gości w naszych kuchniach. Oto przepis na fit chlebek bananowy. Nie wymaga dużo pracy, a na pewno jest zdrowy i pyszny.